کیوسک نظرسنجی ، پرداخت و میز خدمت الکترونیک سازمانها و هتل ها (همیار)
یکی از نیازهای مدیران امروزی کنترل کیفیت و کارکرد پرسنل و بهره وری آنها است. بی شک دقیق ترین و کاربردی ترین بازخوردها ، نظرات مشتریان است. شرکت دیدبان افزار با دراختیار گرفتن تکنولوژی های نوین ، نرم افزار نظرسنجی مشتریان و ارزیابی کارکنان را طراحی و به بازار عرضه نموده و این امکان را براحتی و با کمترین هزینهها در اختیار مدیران قرار داده است. با نصب دستگاه و نرم افزار مربوطه که برای همین منظور طراحی شده است در مجموعه های بزرگ و معتبر مشتریان در هنگام حضور با مراجعه به این دستگاه سوالاتی را با دادن امتیاز پاسخ می دهند و یا نظر خود را با صفحه کلید مجازی یا فیزیکی به ثبت می رسانند که این گزارشات مستقیم به سیستم مدیریت ارسال می گردد.
در راستای تامین امنیت نظرسنجی میتوان از پیشرفت های تکنولوژی مثل قابلیتهای بیومتریک انسان نظیر اثرانگشت , اسکن عنبیه چشم و … بهره جست که امکان هر گونه تقلب را از بین میبرد و این قابلیت درصورت درخواست مجموعه در این سامانه قابل اجرا است.

همیار هتلها :
در راستای بهره وری و ارتقا کیفیت خدمات هتل داری ، سامانه همیار مهمان این قابلیت را دارا میباشد تا به عنوان یک کارمند تمام وقت در اتاق های هتل خدمات و سرویس های مورد نیاز را ارائه نمایید از جمله این سرویس ها
- نمایش فهرست غذاهای روز با قیمت بروز شده
- دریافت و رزرو غذا
- دریافت هرگونه درخواست به صورت تعاملی
- نمایش اوقات شرعی و پخش اذان
- نمایش تبلیغات محلی و منطقه ای
- منو نمایش مکان های زیارتی و سیاحتی و توضیحات مورد نیاز
- نمایش بخش های مختلف هتل
- ارائه لیست تلفن های ضروری هتل
- ارائه لیست مکانهای تخفیف دار مرتبط با هتل
- پیشنهادات و انتقادات از هتل و یا پرسنل
- منو نمایش محصولات و سوغاتی های مرتبط با شهر و منطقه و ارائه مکانهای مناسب جهت خرید
- خرید سوغاتی از طریق منو با انتخاب و دریافت تعداد مورد نیاز
